کاربر گرامی

با درود و سپاس از انتخاب فروشگاه کاربینان، به استحضار می رساند قوانین و مقررات زیر جهت جلوگیری از هرگونه اختلاف احتمالی و اطلاع شما مشتری عزیز از فرآیند کاری کاربینان تبیین گردیده، لذا خواهشمند است قبل از بهره برداری از امکانات سایت یا خرید کالا آنرا مطالعه فرمایید.

۱- تابعیت از قوانین و مجوزهای فعالیت

۱-۱-بهره برداری یا خرید کالا از فروشگاه کاربینان بر مبنای قوانین و آیین نامه های تجارت الکترونیک و رعایت کامل تمام قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.

۱-۲-فروشگاه کاربینان دارای نماد اعتماد الکترونیکی، صادر شده از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد.

۲-سیاست های حفظ حریم خصوصی

۲-۱-تمامی اطلاعات کاربران وب سایت اعم از مشتری، مشترک و نویسنده و… نزد فروشگاه کاربینان بصورت محفوظ و به طور محرمانه نگهداری می شود.

۲-۲-تمام کاربران می‌توانند اطلاعات خود را مشاهده کنند، آنها را ویرایش کنند یا اطلاعات شخصی خود را هر وقت که مایل باشند، پاک کنند. (فقط امکان تغییر نام کاربری وجود ندارد). مدیران وب سایت نیز می‌توانند این اطلاعات را رؤیت و ویرایش کنند.

۳- قوانین کپی رایت و انتشار مطالب

۳-۱-خدمات و محتوای فروشگاه کاربینان برای استفاده شخصی و غیر تجاری مشتریان عرضه شده و مالکیت معنوی اطلاعات موجود در آن متعلق به شرکت کاربینان است. لذا و هرگونه کپی برداری یا سوء استفاده از اطلاعات و مطالب بدون اطلاع قبلی پیگرد قانونی دارد.

۳-۲-استفاده از محتوای وب سایت با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلامانع می باشد.

۳-۳-چنانچه مطالب منتشر شده از سوی نویسندگان مهمان مغایر با قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد یا فاقد هرگونه بار علمی باشد کاربینان در حذف نوشته مختار می باشد.

۴- ثبت و ارسال کالاهای فیزیکی

۴-۱-پس از انتخاب محصول فیزیکی و تکمیل فرم سفارش، مبلغ نهایی کالای مورد نظر از طریق درگاه های موجود در سایت دریافت می شود و پس از تراکنش موفق، سفارش ثبت و در اسرع وقت ارسال می شود.

۴-۲-سفارش‌هایی که تا ساعت ۱۶ هر روز کاری تکمیل شوند ، حداکثر تا ۲ روز بعد در تهران، با روش پیک موتوری ارسال خواهند شد.

۴-۳-زمان ارسال و تحویل سفارش ها با پست پیشتاز مطابق اعلام اداره پست ۳ الی ۴ روز کاری می باشد. (روز کاری به معنی روز شنبه تا ساعت ۱۲ پنجشنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی و رسمی است)

۴-۴-کلیه سفارش ‏های ثبت شده در فروشگاه بعد از ارسال فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می گیرند.

۴-۵-درج آدرس، ایمیل و شماره تلفن همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله تایید صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، فروشگاه کاربینان جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.

۴-۶-تاخیر در ارسال یا تحویل سفارش ناشی از آدرس یا اطلاعات نادرست، متوجه مشتری می باشد. چنانچه اداره پست بسته را عودت دهد هزینه ارسال مجدد به عهده خریدار می باشد.

۴-۷-فروشگاه کاربینان موظف است کالاهای فیزیکی را سالم و با بسته بندی مناسب ارسال نماید. لذا بررسی صحت و سلامت کالا قبل از تحویل و امضاء رسید شرکت پست به عهده مشتری است و تعویض کتاب هایی که ظاهرشان در بسته بندی آسیب دیده (پاره شده یا جدا شده از چسب) پس از تحویل کالا برای کاربینان مقدور نیست و پیگیری دریافت غرامت از شرکت پست به عهده مشتری است.

تبصره : نقص های مربوط به صفحات داخلی مانند کم بودن صفحات یا سفید بودن و چاپ نامناسب پس از تحویل قابل تعویض می باشد.

۴-۸-با توجه به نوسانات شدید ارز و متعاقبا تغییر هزینه کاغذ و چاپ و حمل و نقل، ممکن است برخی محصولات فیزیکی که به فراخور نیاز مشتریان گرامی تهیه می شوند دارای اختلاف بهاء با قیمت درج شده در فروشگاه باشند. در این صورت قبل از ارسال سفارش با مشتری تماس برقرار خواهد شد و ضمن اطلاع رسانی در صورت موافقت ایشان و پرداخت ما به التفاوت فاکتور، سفارش ارسال می گردد.

۵- تراکنش های مالی فروشگاه

۵-۱-در صورت بروز مشکل در تراکنش نهایی سبد خرید یا اتمام موجودی کالا و یا انصراف مشتری قبل از ارسال، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به کارت اعلام شده در فرم ثبت نام مسترد خواهد شد.

۵-۲-در صورتی که انصراف مشتری پس از ارسال یا تحویل کالا باشد، مرجوع کردن کالا تا ۲۴ ساعت به شرط صحت و سلامت محصول بلامانع می باشد (هزینه عودت کالا به عهده مشتری می باشد). بعد از زمان اشاره شده هیچگونه انصراف از خرید قابل قبول نخواهد بود.

مشتری گرامی

۱-در صورت تاخیر در تحویل کالای خریداری شده از فرم پیگیری سفارش در سمت چپ صفحه کاربری خود استفاده نمایید.

۱-جهت ثبت شکایات یا انتقادات از اطلاعات و فرم صفحه تماس با ما استفاده کنید. نظرات شما موجب بهبود خدمات این مجموعه خواهد شد.